-
JILL MANOFFEditor-in-chief, GlossyJILL MANOFFEditor-in-chief, Glossy
デジタルとテクノロジーの視点からファッション、美容、ウェルネス業界の革新を探求するGlossyの編集長。現在、編集コンテンツ、2016年5月にローンチしたメディアブランドの成長戦略の管理を担当している。これまでにsearStyle編集部、Searsアパレル部門のヘッドコピーライター、St.LouisでAlive magazine のファッションエディター、Saint Louis Fashin Weekの共同設立者兼ファッションディレクター、Anheuser-Busch and Caleresなどのブランドのフリーランスファッションスタイリストとしての経験を持つ。2015年7月よりMode MediaでGlam.comの編集担当を経て、現職。
Jill Manoff is the editor-in-chief of Glossy, which explores the transformation of the fashion, beauty and wellness industries through the lens of digital and technology. She oversees the editorial content and growth strategy of the media brand, launched in May 2016. Manoff joined Glossy from Mode Media, where she was the editor of Glam.com starting in July 2015. Prior to that, she was the editor of searsStyle and head copywriter in Sears’ apparel division. She spent the start of her career in St. Louis as the fashion editor of Alive magazine, the fashion director and co-founder of Saint Louis Fashion Week, and a freelance fashion stylist, working for brands including Anheuser-Busch and Caleres.
-
HIROKO NAKAMURA中村 寛子mash-inc.HIROKO NAKAMURA中村 寛子mash-inc.
イギリス、スコットランドにて大学を卒業後、グローバルデジタルマーケティングカンファレンス、ad;tech/iMedia Summitを主催しているdmg::events Japan株式会社に入社し、6年間主にコンテンツプログラムの責任者として従事。2015年にmash-inc.設立。女性エンパワメントを軸にジェンダー、年齢、働き方、健康の問題など、まわりにある見えない障壁を多彩なセッションやワークショップを通じて解き明かすダイバーシティ推進のビジネスカンファレンス「MASHING UP」を企画プロデュースし、2018年からカンファレンスを展開している。